torsdag 25 december 2014

Min jul

Jag vaknade vid 9 för hade väking till och med på julafton. Tycker att kanske sover för mycket annars eller något för är alltid ändå trött. Nå steg upp o åt o gick tillbaks i säng och äntligen ca halv ett steg jag upp helt o hållet.
Sen bestämde jag klä på mig o ta julbild med syrran. Det lyckades int värst bra hon grät hahah. Och vad det kom med jultårtor kunde inte stega tillräckligt dem men man kunde äta dem ändå.
Efter att vi hade matat syrran vid halv fem laga jag mat. Unfslax o klyftpotatis o blev riktigt bra. Förstås hade vi oxå jullådor och rödbetssallad. Trodde att jag skulle äta myycket på julen o gå upp i vikten men igår gick jag i säng och var hungrig.
När vi hade ätit ville mamma redan öppna paketen. Hon var som ett litet barn. Redan vid 18 alltså. Trodde faktiskt att hade fått mindre julklappar än vad jag fick. Jag är nog nöjd med allt jag fick, önska inget direkt. Kvällen sluta med ost o cider. Vad fick jag till julklapp då? Ja det får ni veta senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar