söndag 14 december 2014

I need a vacation

Jag har haft en ganska lugn helg innan jag just märkte att fan hur mycket skolsaker jag har att göra till nästa vecka! Jag typ drunknar i dem..Och läraren  gillar när jag har inte gjort läxor, igen. Har inte haft alls motivation att läsa histora för att jag vet att jag måste och det måste fastna nåt i huvudet oxå. Jag sköter hellre min syster, eller det är iaf lättare än plugga när man är trött. Jag tänkte skolka sista dagen nästa vecka, bara för att inte vara så himla trött när lovet äntligen börjar och allt kul börjar.
Imorn borde systern komma hem helt och hållet om allt är bra och det hoppas vi! Hon har bara nu här hemam hostat så mycket och vi vet inte varför men jag tror inte att det är något allvalrigt. Nu på tisdag har jag oxå upprepning, jävla engelska.. Denna gång måste jag få godkänd av provet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar