måndag 29 december 2014

Slöa dagar

Styvpappas föräldrar var hos oss i helgen. Som tur sov de hos min vän (styvpappas kusin). De är kanske lite tråkiga för de kommer till oss o bara sitta typ. De kör ändå hit 4-5 timmar. Men helgen gick nog bra.
I fredags såg jag en reklam (litet skämt) där de sa typ att på fredagarna önskemål besannas. Ganska lite sant nämligen då prata jag min vän och hoppsan jag reser till Sverige i februari! Har grälat om saken med honom många gånger men nu äntligen reser jag till Sverige! Kan int tro det är sååå lycklig!
Idag var jag glad när mamma fick besök av en vän och jag fick baka jultårtor. Äntligen fick jag oxå nåt att göra. Har inte gjort mycket alls nu efter julen. Men imorn ska jag gå o bowla med min moster och äldsta kusiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar