fredag 2 januari 2015

2015

Förra året hände det mycket. Jag fyllde 18, träffa min vän i Stockholm, blev säkrare, mamma gifte sig, jag blev storasyster osv. Jag tror det hinner hända mycket i år oxå. Första stora saken kommer redan snart när jag ska resa till Sverige ensam, hihi!
Jag förstår int hur alla orkar fira nyåret så ordentligt. Jag själv var trött och var i köpcentrum snabbt och kom hem o äta kanckkorv av kalkon med potatissallad, mums! Sen glodde man typ tv till 00 och drack en cider. Väntade hela kvällen att året byts och att jag får gå o sova hahah. And I woke up without hangover! Spännande för att tror detta år är mitt år, Heja Sverige!
Imorn ska jag till Borgå till min moster och sköta om hennes rum medan de är på resan. Tyvärr kan inte min vän vara där hela veckan för hennes skola börjar på onsdag och hon kan int vara borta. Jag bör ju oxå vara i skolan men hinner nog plugga där oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar