söndag 18 januari 2015

Mysig helg

Jag skulle så försöka pluggalite på fredagen. Men sen så blev det lite. Gick i sängs redan 21.30 och hade redan somnt kl 22. Man var bara lite trött! Brukar lägga mig kl 21.30 påvardagaran sååå.
Igår var vi hos mormor med familjen. Honvar förstås glad att lilla tösen kom o hälsa på. Sen så slipper man aldrig äta där heller. Kaka/tråta, kex,glass, nötter och bröd.Well mn kan väl lite ta godsaker en gång i veckan. Sen så kom min äldsta mosteroxåohälsa på ochhon var så förvånada att jag oxå hade kommit med. På kvällen gick mamma och styvpappatill bastun så jag blev o mata syrran. Om någraveckor ska jag oxå till bastun för vill simma. Vi har där en simbassäng nere vid bastun. Piercingen börjar se ut så pass bra att kanske vågar simma lite.
I morse vakna jag ivrigt. Hade fått mail att har fått meddelande från Au pair sida. Mitt första meddelande från Sverige! Tyvärr kan jag börja tididagst i juni så det var kanske inget för mig men blev väldigt ivrig och glad i alla fal. Nu tror jag mer på mina möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar