onsdag 7 januari 2015

Hundvakt


Jag kom till mostern till Borgå i lördags med min vän. Hon hamna dock redan gå hem igår för att skolan började. Men jag hade roligt med henne även om nätterna var jobbiga för henne pga hunden som hon inte är van med. Men hunden gillade henne som tur hahha.
I söndags var vi lite lata, dock var vi ute med hunden. Sen så försökte jag steka plättar de första var lite konstiga XD Imåndags tänkte vi gå lite o shoppa. Vi hamna gå ca 3km till HM men det var kul. Google maps funka bra och vi hitta dit! Hitta en kjol och tröja åt mig. Sen från TIger köpte jag hantel på 1,5kg, den var grön så ^^ Sen har jag mysigt varje kväll vid brasan för ute är så kallt iaf har det varit kallt så är huset också kallt! Men ja jag har lyckats få både brasan och bastun på heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar