tisdag 20 januari 2015

Shopping

Efter en lugn helg väntade jag på måndagen otroligt mycket. Kändes som tiden skulle ha gått extra långsamt. Men så brukar det ju vara när man väntar på nåt bra/ gått! Och typiskt sover jag väldigt dåligt söndag-måndag natt men inte denna vecka! Såå efter skolan kom jag snabbt hem och tömde väskan och typ sprang igen itll bussin som min vän satt i. Var ivrig över shoppande, hade typ 120 euro så. JAg skulle hitta ny bh som har sökt efter väldigt länge. Var i tre butiker innan jag hitta ens några som prova. Tyckte alla var hemska men prova pånytt första och japp dem passa riktigt bra och var inte en så dyra! Sen så kunde jag inte att köpa några trosor till! Men var lite missnöjd med HM, hitta inte ens riktigt nåt jag skulle kunna prova. Hitta bara en tröja som jag köpte. Fanns inte riktigt klänningar o kjolar o så, så bestämde jag mig o gå titta på skor. Och hoppsan så köpte man två par! Orkar inte vänta till våren och sommaren!
Hitta genast på några outfits av nya tröjan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar