fredag 30 januari 2015

Sluta äta

Jag hade i januari min challenge med squats och allt sånt. Sluta med det och börja göra squats och allt bättre och mindre så att kan göra allt ordentligt och inte bara sådär. Snart en månad gått och ser inget resultat. Bara nästan ogillar mig mer. Ser en elefant. Dock hatar jag inte direkt mig själv så har inte blivit så illa. Men ändå har jag gått upp i vik ca 6 kg. Vet att det är pga tuffa hösten med kris i familjen och allt. Men känns ändå inte bra alls. Så jag bestämde mig sluta äta (minska jätte mkt) för minst en vecka. Och motionera varje dag. Men jag vet hur dumt det är men vill så mkt ha mindre mage så bestämde mig att äter två dag liiiite och motionerar typ tar en promenad och sånt.Sen tredje dag äter jag bättre och tränar ordentligt. Slutar senast om två veckor när ska till Sverige och har märkt hur dumt det är. Men varför varför är det så svårt att gilla och älska sig själv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar