tisdag 13 januari 2015

Hemma bäst

Efter julen och nyåret väntade jag på¨så ivrigt veckan i Borgå. Jag behövde semester av min familj absolut. Och jag hade roligt nog i Borgå med min vän. Men var från tisdagkväll till söndagkväll helt ensam i huset där med hunden. Det var sen lite mindre kul och från torsdag väntade jag så mycket att få åka hem. På fredagen börja jag räckna dagar hem haha. Men Jag hade iaf lugn och ro att plugga och fick läst ganska bra som tur.
Jag har nu varit bara 2 dagar i skolan och är nästan redan skoltrött! Om tre veckor har jag studentskrivningar i modersmål, svårare provet.. Har inte ännu typ alls läst eller övat på. Borde väl börja göra det oxå.. Har satsat på historia så mycket att har glömt andra ämnen.. Menmodersmål, viktigast att man skriver! och svarar på frågan. I can do it! Och sen så ca en månad till Sverige, orkar inte vänta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar