fredag 28 november 2014

Jag vill bort

Allt är mitt fel. Jag är lat. jag får inte gråta. Jag gör inget. Jag får bara skit på mig i min egen familj. Min mamma få må mig dåligt. Ja, vi har en kris på gång i familjen. Jag vet att alla är trötta av det. Ändå skyller man bara på mig. Mamma säger "Förstå att jag har ett barn på sjukhus". Ja, min syster som jag älskar så mycket. Det är visst tungt för mig oxå att mitt enda syskon är där. Min söta kära syrra. Hemsk stämmning i familjen. Jag går på sista och viktigaste år. Orkar jag inte kämpa på så påverkar det min framtid. Provveckan gick dåligt redan, har inte råd att skolan går åt skogen.. Jag orkar inte. Krisen suger min energi och skolan suger min energi. Allt jag rkar göra när jag kommer hem är att sova. Jag bara behöver en kram. En männika som bryr om mig när inte ens egen mamma det gör.

2 kommentarer:

  1. Aaw stackare. :( Även om jag inte känner dig i verkligheten så var detta verkligen tråkigt att höra. Du kan få en digital kram av mig i alla fall. *kram*

    SvaraRadera
    Svar
    1. aw tack, det ser ljusare oxå redan :)

      Radera