onsdag 26 november 2014

Aldrig mera flytta

Vi har nu ett rum mindre än vad vi hade så vårt vardagsrum är helt full av grejer. Sen så måst man städa gamla lägenheten under veckan och här borde man tömma 60 lådor före måndagen.. Lite att göra tur att provveckan slutade! Men mitt rum är stort här i nya lägenhet och kommer att få en grön väg oxå ^^ Men huset är najs fast gammalt. Men finns iaf stora rum och grannarna verkar vara bra. Väntar på att få testa simbassängen! Fast vi har en timme tid i bastun o bara 30min där i simbassängen men ska lite börja träna sen när piercingen blir lite bättre! Ingen orkar ju sporta ute när det är kallt!
Idag fick jag influensavaccin och fan det gjorde ont! Och börja må så illa efteråt. Skulle nog hellre pierca mig på nytt än ta vaccin, fast båda göör ooont så tror jag vaccin var nästan värre.. Men nu är armen som tur bara lite sjuk oh gör ont då när jag lyfter nåt eller klär av/på mig. Men allt för min lillasyster, hon har såå hög infektionrisk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar