söndag 9 november 2014

Fest och sjukhus

I fredags fyllde min vän 18. Vi hade lite pratat om att vi firar dagen tillsammans. Hon har dock aldrig frut druckit/supit så tänkte att vi skulle smaka några cider hemma hos oss. Vi  sågs efter tre, jag bytte kläder o sminkade och sen gick vi till butiken o köpte några cider. HAr aldrig förut köpt alkohol från stor affär, men nu har jag gjort det oxå haha. Efter btuiken gick vi och käka lite snabb mat (som hade så duckit i lördags). Eftersom hon fyllde 18 ville jag att hon köper själv nån alkoholdryck så tvinga henne i butiken occh sa att hon skulle välja vad hon ville. Hon klara sig bra. När vi äntligen kom tillbaks hem till os, fixa jag bordet och "överraska" min vän. i hade riktigt kul, jag skratta när hon var full för första gången och hon sa hela tiden "Detta känns konstigt". Sen så sjöng vi lite singstar.
Idag när vi var på barnkliniken så fick jag äntligen igen hålla min syster i famnen. Där hade jag lillisen i famnen nästan två timmar och satt på en obekväm stol. Hon stirra lite på mig och log. Och hela två timmar höll hon sin hand på mitt hjärta/bröst. Så gulligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar