fredag 21 november 2014

Dags att flytta

Svårt att tro att nu efter denna provvecka är et bara kvar en och efter den är det dags att plugga till studentskrivningar och ta studenten i maj.. Tiden går så himla snabbt. Jag har haft två prov och har ännu två prov kvar. Dem bör gå bra för de här två gick lite sådär. Samtidigt som jag borde orka plugga hmanar jag packa och sen förstås vara på barnklinik på kvällarna. Vi flyttar alltså nu på söndag. Lite tråkigt att bli beroende av bussar men helt okej ändå.
Idag gick jag på barnklinik med mamma efter mitt prov. De hade lovat snö idag men jag trodde inte alls på det. Jag har inte ens vinterskor än. Så när vi kom hem på eftermiddagen var det nästan 10cm snö på marken och där fick jag klara mig med conserve! Bättre att hitta vinterskor nästa vecka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar