onsdag 18 november 2015

starkt samband

Trots vårt avstånd har vi ett väldigt starkt samband mellan oss. Pratar jag med mamma på skype och syrran är förstås alltid där brevid, så ler hon alltid till mig. Hon har mycket ärende och fast hon skulle vara trött är hon ändå alltid på gott humör. Kommer alltid ihåg den dagen jag fick henne i amnen första gången. En väldigt liten tös satt dem under min tröja <3 Den dagen fattade att jag har en männsika en syrra som jag kommer alltid att ha och vem jag alltid kommer att älska. Tyvärr senare hennes fysik imploderade och hon hamnade tillbaka till andingsmaskin som hon hade sluppit när hon var några dagar gammal. Då implodera jag psykiskt. Jag hade varit den starkaste i familjen. Jag hade inte visat hur tuftt det var att min syrra låg i en kuvös i intensivvårdsavdelning. Varje minut pipa någon maskin i rummet och det var alltid minst en söterska i rummet. Tur att de var härliga <3
 Jag vet inte hur bäbisarna tänker eller hur mycket de fattar överhuvudtaget. Men jag vet att hon vet vem jag är <3 Hon älskar lammet jag gav henne när var i Finland. Hon sover alltid med den och alltid när vi pratar på skype har hon den med sig. Jag tror hon vet att det är från mig <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar