tisdag 17 november 2015

Mysig helg

Jag var i helgen i Mörkö hos min käre vän. Jag har så många gånger imploderat mitt i Stockholm när har varit ensam så var skönt att slippa ensamhet och Stockholm för några dagar. Jag stack från Täby tidigt på lördag morgon. Var i Mörkö redan efter 10.30. Vi hade en lugn men trevlig helg. Vi kollade på några filmer, åt go mat och choklad, jag fick massage och fick mysa med katter. Och på söndag gick vi till biltema. Var där första gången nånsin haha. Köpte äntligen mitt trjänings/maghjul. Var inte alls dyrt men vad skulle vara dyrt på biltema? Vi besökte ännu ikea och det var min första gång i ikea i Sverige. Den ikean jag var i var liiite större en dem vi har i Finland :D
Jag har försökt nu börja öva på att träna med hjulet och har såå hemsk träningsvärk! Försökte nyss ändå lite träna idag oxå men sen slog jag min hals mot det så sluta direkt. Kändes att man blödde lite iaf smaka jag lite blod men det var väl inte desto farligare. Men detta är varför jag undviker att träna när har träningsvärk. Det är inte att man är lat, jag vill inte döda mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar