tisdag 24 november 2015

Den bästa helgen

Helgen var troppen. Hände mycket och behövde inte vara ensam!  Jag var så full av energi trots att hade sovit dåligt. På lördagen hitta jag my heaven, asså en billig skoaffär! Jag kan redan säga att jag älskar skopunkten. Allt möjligt på rea och köper du två par får du billigare paret -50%! Så självklart köpte jag två par skor med bara 350 kr. Sen så fick jag min hatt som har dräglat efter ett år! Och den var billigare på HM en alla andra liknande på andra butiker. Har förlåtat finnarna och hade kul lördag med den andra.
På söndagen träffade jag nytt folk och hade skoj och blev positivt överraskad men oxå helt virrig. Fick abslout mitt hopp tillbax! Det finns normala trevliga folk som jag inte får ångest av. Det gör livet redan lättare. Väntar med glädje vad det händer nästa år. Hoppas att mycket kul och bra grejer. Men som sagt är jag helt yr i bollen nu och längtar till Finland. Tur att tiden går snabbt och har bara lite över 3 veckor kvar innan får njuta av mina nära o kära två hela veckor! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar