måndag 9 november 2015

När blir det bättre?

Jag tordde faktiskt att hade träffat awesome _finnar_. Men efter gårdagen är jag inte så säker. JAg var jätte ledsen, ensam och grät mitt i Stockholm. Båda visste det jag skrev till dem. Jag skulle se andra finnen efter hon fikat med sin vän. Hon hörde aldrig av sig. Senare fårga hon bara vad är det som är dåligt familjen eller vad. Den andra var ensam hemma pga hennes hostfamilj är på resa. Inte att hon kunde ha kommit för en kort stund eller be mig dit på besök.. Om hon hade varit ledsen skulle jag genast gått till stan trots att det tar för mig dit 40 min. När får man riktiga vänner? Har bara en riktig vän i Finland.. Saknar våra "terapisamtal". 
Förstår inte vad som jag har gjort fel eller vad är felet på mig?? Jag har försökt allt och det har gått över 3 månader och har inte fått träffat många eller ingen varit intresserad av att lära känna mig. Man missar ju inget om man en gång träffas.. Jag är så ledsen och vet inte hur jag ska orka.. Trodde att hade roliga awesome finska tjejer (tyvärr ja finnar..) men troligen inte.. Som tur ska jag till Mörkö till min enda svenska vän till helgen så får man slappa av och behöver inte vara ensam. Och bästa att han har katter, saknar katter <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar