lördag 7 november 2015

Kompisar

Jag har använt all min energi på att försöka hitta någon kille man kan träffa. Men nu bestämde jag mig att vill träffa tjejer oxå för att kunna hitta äkta kompisar. Har alltid haft så få kompisar och det funkar inte att gå shoppa med killar så som med tjejer. Jag har en gång förut träffa tjej från nätet och vi blev vänner men sen till slut försvann hon och hon tycktes tycka att hon är bättre folk än andra.. Men den korta tiden vi var vänner, hade vi kul. Och när vi träffades första gången kändes det som vi skulle ha känt varandra redan länge. Skulle vara awesome att erfara sånt igen! De enda tjejerna jag känner här är ju finnar och andra en au pair oxå så längtar tills att hitta mina svenska tjejkompisar!
Det var lite grå dag idag och hade ändå klätt mig i en kjol så tog lite bilder via spegeln. Det var läänge sen jag använde så starkt rött läppsift!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar