torsdag 30 juli 2015

Tiden springer bort

Snart är det dags att lämna Finland helt o hållet. Har så många år drömt om detta och snart händer det påriktigt. Så spännande men gör oxå jätte ont. Jag hoppas att allt lyckas där. Hoppas att familjen registererar mig snart så kan jag öppna bankkonto och sen hoppas att får fort busskort så får jag se lite stan oxå. Har ju sett mkt Täby redan nu vill jag bara köra runt Stockholm!
Igår hade jag avskedsfest åt mina vänner. Vi hade kul. Åt o drack bra, snacka skit, sjöng och dansa. Jag hade singstar party spel, det var riktigt kul. Dock hamna jag sjunga jätte mkt eftersom jag var i med i båda lagen. Tiden rann bara bort. 5 timmar är jätte lite när man har kul. Tyvärr har jag inte mer att göra med min en vän. Vi grälade kvällen innan min fest men sen kom vi överens till slut om allt men ändå kom hon inte på min fest, inte ens för en stund. Jag sa till henne att orkar inte ha människor i mitt liv som inte bryr om mig. Vi har ändå känt varandra i 12-13 år men jag orkar inte hänga i detta mer, får bara skit på men får se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar