torsdag 3 oktober 2013

Mörka hösten är här?

Hejsan!
Det är redan oktober.Hur går tiden så fort? Det var ju just sommar och snart är det jul! what :O
Hehhe mitt sista prov gick inte så bra, kunde inte nästan alls ord. Får hoppas att kunde ens grammatik så att får provet genom. Och nu hamnar jag gå till skolan varje dag klockan åtta.. Hur klarar ajg mig?! ÄR så trött efter denna dag, 8 timmar i skolan, men hade verkligen awsome dag! Dock var det pinsamt när det var helt tyst i klassen och sen frågade en klasskompis att hur skriver man "½", förstås börja jag skratta för fullt och alla hörde visst det.. Ena trodde att jag tänkte kvävas.. XD Och när vi gick hemåt så sa jag bara högt "jag tänker på varma tänkar så har jag varmt", alla kolla på mig och sen sa jag "ja jag tänker på yllesockor". Ibland önskar man att man kunde tänka före man pratar ^^
Igår hade jag en ledig dag och spelade mycket Little Big Planet på PS3. På eftermiddagen fota vi lite med min vän. Blev inte så bra bilder men vi hade väldigt roligt.


 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar