söndag 27 oktober 2013

Hur orkar man plugga?


Hej på dig!
Jag har haft en lugn helg. Tråkigt att det regnade typ hela helgen. Hade velat se min vän men hamna läsa så mycket engelska att hann inte. Orkade inte ändå läsa så mycket men tror att får provet igenom iaf. Måste få.. Har inte ens läst till ordprov som jag har imorgon. I am so in trouble! Fattar inte varför det inte fastnar i mitt huvud..
Idag var vi med mamma och köpte träningsskor åt mig. Vi har innebandy och gym imorn i skolan så det behövs. Blev helt ivrig, dem är härliga. Skor är skor, alltid! Heheh fast provade på dem med en klackskor på, utan klackar blir det ju inte nåt haha! Var lite för fin kanske där, speciellt när det säljs sportkläder där :P
Och sen fick jag en galen ide; fundera på att börja magdans! Här jag jag zumba några veckor (har DVD) så ska ännu fortsätta med det och lite träna före det är dags för magdans
 It is Sunday style!
I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar