tisdag 22 oktober 2013

Back to school

Hejsan!
Börjar bli väldigt kallt här. Man fryser så på mornarna men man kan inte använda vinterjackan än :P Fast om det börjar faktiskt vara så kallt så får man nog börja använda den, annars fryser man ihjäll!
Hade höstlov förra veckan och halva lovet var jag sjuk så hann inte göra så mycket. Mest bara tyo sov jag och titta på filmer och sånt. Men i alla fal hann man slappna av och bara vara ^^ På torsdag såg jag min vän och köpte den bästa tidningen SOLO x)
På lördag var jag hos min moster och min kusin hade oxå åkt dit så hann se henne oxå och mommo. Vi hade the girlsnight eller nåt liknande XD Inte så speciellt spännande ^^
Jag borde börja läsa till engelskaprovet, måste ju göra provet pånytt hjälp.
Denna trötta  tjej säger adjö och stirra på katter :P

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar