fredag 11 oktober 2013

För trött för skolan

Hej!
På måndag hade jag genast en jävligt lång dag från 8 till 16, varje dag till torsdag. Har varit helt död efter skolan, bara kommit hem och slöat resten av kvällen. Menpå tisdag började street dance! Det var kul men i början ganska svåårt, men tror att jag fortsätter med det. På onsdag var jag hela dagen utan sockor och skor i skolan, för dem var helt blöta eftersom det regnade så mycket på vägen till skolan. Sen skolkade jag en lektion, för ville inte klä på blöta skor..
Idag var det en kort dag för att vi hade inte sista lektionen. Och i religion hade vi inte ens lärare, vi hamna nog skriva om lvad är meningen med livet. Blää jag hatar religion! Och sista lektionen var idrott. Vi spelade ultimate och när vi inte mer orka springa så satt vi alla bara på gräset och efter det fick vi gå hem :D
Men gud när det ska regna, finns ju massor a v sniglar och maskar, usch!
Men nu är det höstlov, härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar