måndag 14 oktober 2013

The heaven

Heej!
I lördags var jag på skönhet och hälsa mässa med mamma och mina mostrar. Det var riktigt toppen! Alla mina mostrar köpte några nail art saker och ting år mig hihi. Liksom det var så billigt där! Åh I was in the heaven! Och vilka härliga bröllopsklänningar! Väntar sååå att få själv välja sådan åt mig hihi. Sen var vi oxå på fashion show. Det var kul för hade aldrig förut varit på sånt! Vigick där typ 6 timmar så var liite död efter dagen.
Och tyvärr just när man har lov så blir man sjuk.. Mådde lite dåligt redan på lördag men igår blev det bara värre, jobbigt.. Jag som hatar att vara sjuuk. Så igår och idag har vjag typ bara legat i säng och sovit och tittat på tv. Så trååkigt! Vill se mina vänner, nu äntligen när jag har tiid, får hoppas det bästa!



 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar