söndag 6 oktober 2013

En trevlig helg

Hejsaan!
Har faktiskt haft en trevlig helg! Igår såg jag en vän. Hade inte sett henne på länge. Vi gick via butiken och jag köpte lite mycket choklad, haha. Sen kom vi till oss och övade lite på engelska med ett roligt spel som fanns i min engelskabok. Lite måste vi nog träna mer XD Men det gick ganska bra ändå.
Idag såg vi min moster och hennes man som har rest till Finland från Israel var dem bor nuförtiden :) Jag dock pratade inte alls engelska med mannen menmen :P SÅ tidigt på dagen hoppade vi på samma tåg med dem till Helsingfrors var vi besökte krigmuseet.Har väntat på det länge så det var kul att besöka ^^ Dock var det inte så mycket nytt för mig, för vet så mycket om Finlands krig redan.. Efter det åkte vi hem till oss och lagade lite mat och bara chillade. Snart ska jag följa dem till järnvägsstation :)
Har varit nu jätte trött fast har sovit helt bra. Vet inte hur jag orkar 8 timmar i skolan nästan varje dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar