lördag 2 november 2013

November, full av stress?

Hejsan!
Jag har varit extremt stressad denna vecka. Känns att man har hela tiden mer och mer att göra. Man hinner ju typ inte gör annat en skolsaker på helgen! Vilken stress med engelska och matte.. Jag bara inte fattar nåt nuförtiden.. Men som tur har jag härlig styvpappa som lovade hjälpa mig med dem ämnen! Det är bara 3 veckor kvar tills andra provveckan, väntar på det för efter det blir det mycket lättare för mig i skolan. Nu får jag inte ens sovit så längtar till dit!
Igår fick jag min nya mobil äntligen! Samsung galaxy s4 mini. Jag såå älskar den! Vit och tunn och härlig x) Har inte fått nya simkortet ännu men har tagit massor av bilder av mig och katterna haha!
Fick äntligen köpt ny läppstift igår oxå. Rött rött rött. Lite färg behöver man nu när det blir så mörkt!
Men nästa helg ska jag jag till pappa, äntligen. Fast skulle inte ens åka dit men nångång måste man väl dit oxå.. Dessutom borde ju göra nåt kort åt honom, det är ju snart farsdag :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar