fredag 15 november 2013

Snart lättar det

Hejsvejs!
Det var över en vecka sedan.. ojdå. Har inte riktigt haft lust eller tid att skriva hit. Har varit verkligen trött och sovit väldigt dåligt. Jag hoppas allt blir bättre eter provveckan, som börjar på onsdag. Nästa vecka har jag 4 prov och efter det ännu ett; oral exam (engelska alltså). Längtar till det, får iaf sova liite längre på mornarna. Fast jävla stressigt är det, men detta har jag väntat på över en månad!
Idag hade jag föredrag i religion. Det gick helt bra fast tog 40 minuter för mitt par pratade så mycket och läraren kolla inte på klockan alls! 20 minuter borde det ha varit ._. Men det är över som tur nu! Och i idrott hade vi pardans. Ville inte dit i början alls och sen när det blev så att flickorna hamna söka killar så blev det bara panik, kunde bara inte gå med dit. Vet inte varför :/ Människan är konstig..
Helgen går med skolböcker, vi ska imorn gå och köpa skolböcker till nästa period och sen till Starbucks! hihih andra i Helsingfors, åh har längtat detta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar