torsdag 7 november 2013

Hejsaan!
Igår firade vi Svenska dagen här som alltid den 6 november. Våra svenskaläraren var lite för ivriga och hade hittat på olika tävlingar. Vet fortarande inte vem som vann och vad man kunde vinna :o Hoppas jag vann ens nåt hehhe. Idag fatta jag vad jag vill. Har några alternativ hur jag kommer till Sverige efter gymnasiet, får se hur det blir. Vill bara till Sverige och till universitet vill jag nog inte. För mycket att läsa.. men fick reda på några sidor så kan läsa om olika alternativ!
Imorn ska jag åka till pappa, var länge sedan jag var där. säkert i september.. Blir tråkig helg för hamnar göra såå mycket skolsaker och pappa hamnar hjälpa mig. Har liksom två grupparbete nästa vecka som borde få färdig snart.. Och jag blev helt förtjust i instagram, vill du följa så heter juliasvamp där^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar