lördag 23 november 2013

Vart springer tiden?

Hejsvejs!
Länge sedan. Har mitt sista prov på mångad av engelska, oral test. Kommer så dö. Kan inte prata engelska så bra men jag försöker! Idag hade vi matteprov, gick lite så där men hade kunnat gå mycket värre oxå! 
Mina dagar har nu gått så att har varit i skolan och sen kommit hem och sova och pluggat flera timmar. Hoppas får bra resultat för har verkligen läst och pluggat till proven! (inte matte menmen det är en annan sak...)
Jag har oxå nu fattat vad jag verkligen vill efter gymnaiset. Läsa ekonomi helst i Stockholm :) HAr två alternativ, två skolor :) Annars kan jag oxå söka till Gävle, för vill inte till Söder hehhe. Jag hoppas att har chans att komma in fast i Stockholms univerisetet :) Först tänkte jag att vill absolut inte till universitetet men i Svergie vill jag nuu :) Är säkert ändå liite annorlunda där än här i Finland för gymnasiet är oxå så annrolunda.
Och hoppas kan resa till Sverige nu på sommaren för ska skriva A (långa, svårare) svenska i stundentskrivningar.. Får se hur jag klarar mig!


Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar