lördag 28 september 2013

Forever alone kvällar

Hejsan!
Ännu ett prov kvar. engelska holy shit! Inte liksom alls mitt språk! Men jag försöker. Jag var med två klasskompisar och utbytesstudenten i kinesisk restaurang igår. Det var så många människor där så, gud! Och sen trodde inte utbytesstudenten att jag inte kan engelska, jag pratade ju det där. Men min engelska är typ "I have a cat" så XD Men hon  sa att min tyska var bra, fast sa typ bara en mening! wow.
  Om en vecka kommer min moster till Finland! :) Vet dock inte hur länge hon och hennes man ska vara här, men troligen minst en vecka :) Och vi ska se dem nästa söndag hihih.
    Idag fick jag nya skor, jag är så lycklig! Dem är härliga, fina, snygga, bekväma allt! Klackskor är bara nåt jag älskar! Fast man inte borde använda dem hela tiden... Men nu blir det igen min forever alone kväll with Ben&Jerry's chocolate fudge brownie!

 my new shoes, love them!
forever alone kväll ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar