tisdag 24 september 2013

Den hemska provveckan är här

Hej!
Hela helgen gick fort och han inte riktigt göra något, dock försökte jag läsa till proven men var för lat för det.. Nu är det stress över provveckan. HAr 4 prov denna vecka och ett nästa vecka (engelska). Idag hade jag svenskaprov som gick helt bra tror jag. Den här gången var jag ganska lugn och inte lika nervös som brukar vara :) Nu får man hoppas det bästa! Imorgon har jag historia och har läst typ halva kvällen och orkar inte mer! Men jag tror att det går helt bra, ska börja imorn läsa geofrafi, lättare när man har gjort läxor så ^^
          Jag är så ledsen att det ska finnas så taskiga människor i världen, varför ska man leka med andras känslor ? Det är ju inte rättvist. Jag trodde människorna var smarta nuförtiden, men jag hade väl fel ?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar