tisdag 10 september 2013

det dåliga samhället?

Hejsvejs!
Jag har ett eget språk väl :O Nämen nästa vecka är sista veckan innan provveckan, jag dör... Har massor att göra! Och sen har min en vän just födelsedag.. Hoppas jag klarar mig guud.
Och jag är så irriterad, var helt i onödan hos läkaren! Först väntade jag över 30 minuter och när han skulle göra nåt i tån så sen säger han att den ser så pass bra ut att säkert blir bättre snart. Visst blir det, fan gör ont hela tiden när jag går och svider annars bara-,- Gud jag hatar det att dem som behöver hjälp får inte hjälp så kom bara till Finland!  Suck. Man får väl ha ont och vänta att man hamnar ta tån bort?! Pga att det gör ont så kunde jag inte gå lika fort som andra så hamnade gå helt ensam idag...
Men på söndag var vi hos min gudmor. Jag var ju ivrig för hon har svensk man^^ Dock pratade jag inte mer än ett par ord svenska, men bättre lite än inte alls! Känns konstigt prata svenska så att styvpappa hör.. Men det var så härlig och solig dag!
Jag skulle såå vilja träffa nån svensk, få prata och höra rikssvenska, jag är så redo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar