torsdag 5 september 2013

Finns det något annat än skola?

Hejhej!
Skola skola skola.... Finns det något annat? Gud hur mycket läxor och skolsaker jag har nu! Om några veckor är det redan första provveckan, hjälp! OCh fan hur jag stressar om svenskan, är så säker att provet går dåliigt igen :(
I tisdags var vi och åt på en kinesisk restaurang. Det var så gott och vi hade roligt med mina klasskompisar och utbytestudenten! Pratade nog inte så mycket, för engelska är inte mitt språk menmen.. Efter det gick vi och köpte lite choklad och jag en tidning (SOLO). Utbytesstudenten är så förtjust i finsk choklad^^ haha ja det är ju bäst i värlen :p Så nu kan jag flytta till Sverige när vet att där finns FAZER!! :D 
Väntar så på nästa sommar redan... Hoppas kan få ens nått jobb från Sverige :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar