fredag 13 september 2013

Här kommer alla känslorna

Hejs!
Igår var det verkligen "här kommer alla känslorna"-dag! Och hur trött kan människan vara, guuud. Mina klasskompisar drog mig upp före lektionen, annars hade jag  nog blivit och legat på golvet :O
Men idag är det fredag och mycket bättre dag! Förutom att inte har choklad :( ännu.. hehe. Men idag fick jag skrivit lite mer min uppgift i historia, borde skriva minst 3 sidor ännu, jag tror jag klarar mig nog :) Hamnar nog skriva mycket på helgen och några andra skolsaker menn sånt är livet^^ Ännu en vecka före provvecka och visst är svenska det  första provet.... Jag vet att jag kan, men jag blandar språken finska och svenska och senblir jag helt virrig :( SKulle vilja studera svenska på svenska, utan finska. Inte tänker jag på finska om jag skriver eller pratar med svenskar!
Haha och idag frågade min klasskompis helt plötsligt att skulle jag hellre föda ett barn eller gå i militären. Vi båda valde militären, hahha.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar