söndag 1 september 2013

Hösten är här!

Hejsanvejsan!
Det är liksom semptember nu, hur går tiden så fort?
Det var ganska tuff vecka och nu blev det några långa nätter så att har inte sovit så mycket. Är väldigt trött nu. Men hade roligt hos min vän i Helsingfors. Vi var nog så trötta att inte gjorde så mycket, men man behöver inte alltid göra så mycket.
Men åååh Eric Saades nya album, ÄLSKAR det! blev så ivrig att sprang mot stolen..
Jag är väldigt glad när jag märkte att det finns faktiskt fina och snälla människor, eller i alla fal tror jag att finns. Jag hoppas att livet börjar le för mig oxå. Jag skulle behöva nån människa som bryr om mig och orkar mig just så som jag är. Om någon inte gillar mig så so jag är, skiter jag i det! Vi alla borde vara nöjda med oss sjävla. Alla är perfekta så som dem är, fast det skulle vara svårt att tro på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar