torsdag 29 augusti 2013

När du ler så ser du att livet ler för dig

Hejsan!
Skolan har gjort mig såå trött. Man måste bara försöka orka, fast har problem med engelskan. Jag bara inte riktigt förstås något.. Försöker mitt bästa. Och jag hatar vår finska lärare, han är såå tråkig! Ingen orkar lyssna på honom...
Men ojojoj igår kom det Eric Saades nya album!! Jag äär såå glad och lycklig, har väntat länge på detta! Bleev såå glad att bara skrattade och hoppade runt i lägenheten, hehe. Alla dagar har nu gått så att när man har gått hem och lyssnat på musik så har man typ dansat på gatorna :D Brukar vara bara så glad och blir ivrig så lätt :D Jag är fortfarande lite sjuk men full av energi! absolut!
Imorgon ska jag till en vän till Helsingfors, blir säkert kul (:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar