måndag 12 augusti 2013

Jag vill inte förlora dig

Hej
Jag var i Stockholm igår. Det gick inte alls som det skulle. Men livet är hårt och svårt. Jag lever ännu. Jag hoppas att inte förlora en av vikgtikaste människa i mitt liv.
Dagen i Sthm började med hopp-on, hopp-off buss. Vi hoppade av i gamla stan. Vi köpte med mamma Stockholm väskor och gick lite i gamla stan. Sen satt vi en stund i ett mysigt kafe. Sedan trodde jag att skulle se min vän, men med fler problem så kunde vi inte ses, tyvärr. Jag önskar att vi ännu snart kan ses, det vill jag verkligen.
Efter det blev jag ensam i gamla stan. Satt och gick nära kungliga slottet i två timmar. Sen började jag gå till hamnen. Jag var där i tid och väntade länge på mamma. Vi blev nästan sena med mamma, för hennes buss kom aldrig och vi var i båten 10 minuter före det starta mot Helsingfors. Resten av resan var jag väldigt ledsen och orolig och var väldigt rädd att förola honom, för tänkte inte efter vad jag skrev. Fast det var sorlig resa, så gillar jag ändå ännu svenskar och Sverige. Nu är jag bara arg på mig själv och hoppas att allt blir ännu bra. Du vet inte hur mycket jag har gråtit för din skull. Du fattar inte hur viktig du är för mig och hur mycket jag bryr om dig.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar