lördag 17 augusti 2013

a new start

Hejsan!
Känns tomt när allt man har blivit van med bara försvinner. Känns som man inte skulle mer känna viktiga människor. Liksom om man skulle ha förlorat allt.
Men skolan började på tisdag. Vi hade nog bara 30 minuter skola då. Och på torsdag började "skola skola". Har nu ganska långa dagar, men det gör inget för jag trvis i skolan så bra. Lite hemskt att jag måste skriva  10 sidor av nåt i historia kursen men kanske jag klarar mig! Hoppas jag. Och väldigt kul att får skola har fått två utbytesstundenter från Tysklan. Försökte prata med den andra lite, för hon går på samma engelskakurs med oss. Jag nog nästan bara lyssnade när hon och dem andra pratade. Att prata engelska, det är svårt för mig. Jag bara kommer inte på ord eller sen kommer allt på svenska, lite jobbigt :D
Jag fick en galen ide att om man skulle få sommarjobb i Sverige! Skulle vara as kul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar