tisdag 6 augusti 2013

Skojig dag

Hejsan!
Jag så gillar att fira tid med mina vänner, speciellt med ena. Fast tycker nästan synd om henne för att jag pratar så mycket att hon hinner inte nästan prata x) Hehehe men det stör inte henne så allt är bra :) Vi hänger så ofta i köpcentrum som ligger helt brevid mig.Vi brukar vara där en stund och sen komma till oss och ännu gå en stund till köpcentrum, hon är lite rolig :D Men det är kul att få prata med nån och ha roligt. Och idag hade jag så tråkigt att hitta på att filma videos, två på engelska och två på svenska :D hahah det är kul fast man har ingen som tittar på dem :b
Imorgon hamnar jag cykla till skolan och föra ett paper dit. Om en vecka börjar skolan så yay. Så kul att se alla kompisar där och har två konstiga dagar så vi kommer inte att vara länge i skolan :D och genast på torsdag börjar min dag med svenskaaa :D hehhe kul :p
Fem dagar till Stockholm, jag är så ivrig! Jag hoppas båten är full av svenskar :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar