lördag 3 augusti 2013

Underbart

hej!
Jag hade så kul dag i torsdags. Firade den med min vän. Först hamande vi vakta en unge men efter det ville vi gå och spela lite minigolf. Haha gick nog inte så bra, för vi bara skrattade hela tiden :D Men vi hade väldigt roligt och jag vann :P Efter det bjöd min vän på kaffe eller egentligen varm choklad. Vi satt och pratade länge i ett kafé. Det var skönt att vara med vännen hela dagen :)

Idag var vi i Hangö. En fin stad måste jag säga :) Det var så fint väder idag. Vi njöt av solen där och åt lite glass. Tog några bilder där med styvpappan. Havet är så v ackert fast gillar inte bada i det :) Hamnade sitta i bilen typ 3 timmar så man är liite trött efter det :) Nu har jag köpt allt till min väns "present", hihih. Nu väntar man liksom att det skulle bli den 11 :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar