onsdag 31 juli 2013

min värld

Hejsan!
Var några dagar hos pappa äntligen. Första gången denna sommar. Vi hade kul, spelade både frisbeegolf och minigolf, det var roligt! Och jag vann äntligen! Men att sitta över två timmar i bussen är sååå tråååkigt. Men det gåår. Man lyssnar musik så :)
Jag fattade att skolan börjar om två veckor eller lite under. Hjälp, varför går tiden så fort? Men det är helt kul så gör man ens nåt vettigt och inte bara ligger hemma :D Nu skulle jag äntligen ha tid att skriva men har inte nåt att skriva. Skulle vilja fortsätta min berättelse men får se nu :) Att skriva, det är säkert en av bästa sakerna i världen :)

Det är under två veckor till Stockholm, så kul :) Det är väl så att nästa vecka börjar man typ räkna timmar x)
heheh så spännande och kul. Jag skulle bara kunna sitta och lyssna människor där. Älskar såå rikssvenska hihi. Och jag kan inte tro att det är sant, att jag verkligen träffar en viktig person. Allt känns som dröm nu.

utan smink..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar