tisdag 9 juli 2013

a great summer day

Hej!
Igår skulle jag cykla till min vän men sen sa hon att hon inte hade tid. Så jag orakde inte göra så mycket, men var lite ute, fixade naglarna och fick lite städat mitt rum. Var tvungen att städa för mina kusiner kommer imorgon till oss såå :) Får se vad det blir.. Hoppas dem inte hänger på mig hela dagen!
Idag vaknade jag i tid, eller 11 tiden så ganska tidigt när man har nu vaknat efter 12 :p Sen fick man vänta att mina vänner skulle vara färdiga. Äntligen kom deras tåg och vi gick via butiken. Efter det gick vi ute och hade piknik. Vi åt, skrattade, spelade, tog bilder och lyssnade på radio. Det v ar jag som gjorde smörgåsarna. Alla säkert hörde oss där menmen :D En jävla kul dag alltså!
Och nu gick dem hem och man är liksom helt död :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar