måndag 22 juli 2013

Funderingar

Hej!
Det är så tråkigt väder, så grått. Idag har jag tänkt en massa saker och mitt liv. Vad vill jag, vad gör jag, hur klarar jag mig, hur går allt? Bestämde mig idag att ska inte tänka så mycket saker i den här veckan. Får ser hur jag lyckas. Jag som brukar tänka så mycket och oftast allt onödigt. Och jag har fattat att jag är rädd för nya saker. Vet inte varför.
Egentligen väntar jag att åka till pappa. Behöver inte bara sitta hemma. Har inte varit hos honom ännu denna sommar. Är så trött på att bara sitta hemma. Det känns som tiden skulle gåå såå långsamt..
Jag har redan planerat hur jag fixar naglarna till Sverige :P jag så älskar att måla dem och fixa fina naglar. Det är säkert enda saken jag kan bra :D
Jag orkar inte vänta mer till Stockholm!
Gör verkligen ont att inte kunde gå på Eric Saades konsert i Vasa.. Så jävla lång väg dit, jag hoppas jag ser honom ännu i Helsingfors, som har väntat i 3 år.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar