tisdag 2 juli 2013

Bara jag

Hejsan!
Jag har nu varit 4 dagar helt ensam hemma, eller med katterna är man ju aldrig helt ensam :P
Har inte gjort så mycket, njutit bara :) På fredag var jag med ena vännen och shoppa lite. Köpte typ bara skor, blev sååå kär i dem! :> Vi var i köpcentrum ca två timmar och sen gick vi till min vän. Vi pratade lite men hon var lite på dåligt humör så ville jag gå hem.
På helgen var jag bara extremt lat men det gör ju väll inget :P Jag fick ändå prata med min käre vän :>
Nu har jag varit duktig denna vecka. Vaknat 11 tiden och gått ut och gå redan 12 tiden :) Idag hade jag faktiskt kameran med mig så tog några bilder :) Efter att varit ute så har jag lite tränat. Bättre lite än inget :P
Och jag har blivit så förtjust i salsa och dans igen hihiih.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar