onsdag 26 juni 2013

Midsommar + annat

Hejsan!
Hade rolig midsommar. Vi var 7 personer och vi hade faktiskt kul. Alla var trevliga och roliga. Gick bara lite för sent så var man lite trött på morgonen menmen :) Och bästa var det att jag kunde prata med min kära vän (; haha ja det hände inte så mycket där. Nästa midsommar skulle det vara kul att fira i Sverige! Låter så kul, vill vara där :)
Nu när jag har varit hemma, så har jag inte als gjort så mycket. Halva dagen ligger jag typ i sängen. Lyssnar mycket på musik och umgås med vänner. På helgen får jag vara helt ensam hemma så kommer att bli skönt! Får skriva och allt i lugn och ro :) Får se vad jag hittar på då :)
Idag var jag och shoppa med en vän, reaaa! Hade roligt och hittade allt möjligt! :) Var väldigt bra dag idag.

midsommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar