lördag 13 juli 2013

Just life with my cousins

Hejsan!
Har varit extremt trött nu på några dagar p.g.a mina "små" kusiner är här. Tvillingar och nästan 10 åriga...
På torsdag spelade vi minigolf. Heheheh jag var nog inte så bra på det menmen. 
Tyvärr har jag sovit så dåligt nu så har inte orkat vara så mycket med kusinerna men något har jag försökit iaf :) Kanske dem till och med åker hem idag, vem vet :P
Ja igår var jag hemsk och tog dem med mig på en låång promenad. Var nog lite för varmt men det gick nog.
Och idag 'spelade' jag korgboll med höga klackar, hahah just såå som man borde ju göra x)
Nu väntar jag att mamma skulle äntligen bestämma sig att när vi skulle kunna åka till Stockholm! Har ju planerat så mycket redan (: Väntar så på att se en person (;



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar