torsdag 18 juli 2013

Alltid det samma

Hejsan!
Var verkligen skönt att kusinerna åkte hem! Äntligen lite lugnare här :)
Mamma fick bokat kryssning, såå jag åker till Stockholm i augusti, före skolan börjar :) Kommer att bli jävla spännande men väldigt kul! Hoppas allt gåår bra och jag får träffa äntligen min vän, som har verkligen väntat på :)
Måndag och tisdag gick fort, gjorde inte så mycket, städade lite mitt rum och var ute.
Igår var i ett museum, Glims. Gamla hus och så, det har någon gång varit bonde eller nåt :) Väldigt kul, älskar historia och allt gammalt. Efter det kom vi hem och njöt hemgjord jordgubbsglass, så himla gott!
Idag var jag lite ute och blev rädd många gånger, fy fan hästar är skrämmande för sån kort tjej som mig! Så nu har jag bara typ tittat på TV och njutit av glass och fick just gjort ett kort till min vän, hoppas det blev bra! :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar