tisdag 23 juni 2015

Frustrerad


Jag har varit i Täby två dagar i familjen. Nu är det sommarlov och finns inga rutiner direkt. Jag vet drf inte så vad jag borde göra. För det mesta sitter jag typ i mitt rum. Jag vet int vart allt finns så det är svårt att hjälpa till. Jag har inte fått hemnyckel så hur skulle jag kunna sticka nånstans? Jag är hela tiden trött pga jag har svårt att äta o sova på främmande ställe. Familjen är annars trevlig jag bara inte ännu hittat min plats här. Vet att det kommer att vara lättare sen i augusti när skolorna börjar och det blir vissa rutiner så vet jag oxå vad jag ska göra.
Igår städa jag lite efter barnen och vakta dem medan mamman var borta. Idag har vi alla varit i lekpark och sen har jag lite annars oxå vaktat dem. Men annars har jag för det mesta varit väldigt uttråkad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar