fredag 5 juni 2015

Birthday

Nu är man sista år tonårig, woop! Hade igen ålderskris för att jag fyllde 19 så betyder det att jag blir 20 nästa år, hjälp! Menmen jag fyllde  år den tredje och min vän den fjärde så vi firade tillsammans. Gick till henne i onsdags. Vi köpte lite nachos, ostdipp, cider och pizza till morgonen. Vi börja  kvällen med att skåla champange. Det var inte så gått men inte det värsta jag har druckit. Gick bra med sprite haha. Vi drack o lyssnade på musik några timmar och sen kom min väns kompisar dit och vi körde till en stuga var min väns mamma var med sin söta hundvalp. VI var där en stund o sen skulle vi köra tillbaka men den som körde körde av misstag till Helsingfors så vi snurra där och sen körde vi till mcdonlads. Nån bjöd doupplecheese åt mig. Åh vad det smaka gått då! Sen träffa vi snabbt vännen andra kompisar o vi körde dem till en annan bar, i bakluckan. Hahah vi var sju i en liten bil. Vi var hemma ca halv två sen o gick nästan direkt till sängs. Var lite konstig natt men ganska okej.

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen och till studenten. Hälsningar från en svensk man

    SvaraRadera