söndag 21 juni 2015

Sverige

Har varit förkyld över en vecka men nu äntligen börjar det bli lite bättre! Var två nätter hos killen så sov inte så mkt i veckan så hann inte vila så mkt och nu är jag på väg till Sverige! Jag ska stanna ca två veckor i Täby hos familjen o hjälpa lite till där. Veet inte alls vad jag kommer att göra dä men det får vi se snart! Hoppas jag kommer ihåg och ta bilder och allt, så vackert där. Denna gång flyger jag med SAS, får se hurdant det är. Men tur att jag har blivit van med Arlanda så det känns inte så främmade att flyga dit igen.
Jag väntar så på mina två veckor och hoppas det är kul. Mpste ju vara, det är ju sommar! Synd att inte han fira nu midsommar i Sverige men nästa år sen! Nu måste jag börja packa för att hinna göra allt jag planerat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar